مصاحبه آرشیو خبر ها
آینده ام دست خودم نیست ، حذف برابر بایرن تا آخر عمر عذابم خواهد داد

آینده ام دست خودم نیست ، حذف برابر بایرن تا آخر عمر عذابم خواهد داد

آلوارو موراتا مهاجم یوونتوس می گوید که دوست دارید بداند کجا باید خانه بخرد، چرا که شک و تردید ها پیرامون حق باز خرید رئال مادرید وجود دارد. قوهای سفید می توانند از آخرین محلتشان برای بازی گرداندن او با 30 میلیون یورو استفاده کنند، او دوست دارد بداند که در آینده چه خواهد شد:

 

صحبت کردن در مورد سال آینده برای من دشوار است، زیرا مطمئن نیستم که کجا هستم، آینده ام به من بستگی ندارد. این وضعیت برایم عجیب است. خیلی مشتاقم که وضعیت باز خرید حل شود. من در تورین خوشحال هستم، اما می خواهم بدانم که کجا باید خانه بخرم، می خواهم هر چه زودتر بدانم کجا خواهم بود. من در یوونتوس خوشحالم، اما همه چیز دست من نیست. بازگشت به مادرید هم یک احتمال واقعی است، چرا که قرارداد این را می گوید و از قبل نوشته شده است، من می خواهم همه ی این ها هرچه زودتر حل شود. من اغلب با بوتراگنو ― مدیر ورزشی رئال ― صحبت می کنم، او شغل مهمی بر عهده دارد و وقتی که گل می زنم و یا خوب بازی می کنم به من پیام می دهد.

 

پوگبا؟

 

او دوست من است و هر کاری که بخواهد در جهان فوتبال خواهد کرد، بیشتر هم از این بابت که پل دو برابر آنچه که از او خواسته می شود تمرین می کند، حتی در خانه هم تمرین می کند! مراقب خودش است و روی اینکه بهترین در جهان شود تمرکز کرده است. با این ایده و خصوصیات و تقاط قوتی که دارد، او مطمئا بهترین در جهان و حداقل یکی از 3 تای برتر خواهد شد.

 

بازی یوونتوس و بایرن؟

 

حذف برابر بایرن هنوز اذیتم می کند و تا آخر عمرم هم عذابم خواهد داد، غیر قابل درک است که ما حذف شدیم، 2‐0 جلو بودیم، اما در نهایت حذف شدیم. وقتی مربی مرا تعویض کرد من حالم خوب بود (‌جالب است، در حالیکه الگری گفته بود موقعی که دیدم موراتا نمی تواند درست نفس بکشد تعویضش کردم!) ‌، اما مطمئنا او فکر کرد که این برای تیم بهتر است، بیرون رفتن از آن بازی واقعا اذیتم کرد.

 

تجربه ات در ایتالیا تا اینجا؟

 

از وقتی که به یووه امدم بدنم تغییرات زیادی کرده است، در ایتالیا ما از لحاظ فیزیکی تمرینات زیادی انجام می دهیم. توز به من گفته بود که بعد از اینکه در ایتالیا بازی کردی، در هر لیگی می توانی بازی کنی. وقتی توپ را در اختیار دارید، 3‐2 بازیکن در اطرافتان هستند.

 

بوفون؟

 

او از لحاظ فردی و فوتبالی شخص بسیار فوق العاده ایست. خیلی زیبایت که بعدها می توانم به نوه هایم بگویم که با دو تا از بهترین دروازبان های تاریخ هم تیمی بوده ام. خیلی خوب است اگر بتوانم فردا به او گل بزنم.

 

دیبالا؟

 

او بازیکن فوق العاده ای ست، دیدن بازی او لذت بخش است، او هر جا بخواهد هر چه که بخواهد می تواند انجام دهد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: